Można zwrócić zakupiony w naszym sklepie towar bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. W przypadku zwrotu towaru prosimy zapoznać się z zasadami zwrotu towaru.
W jaki sposób mogę zwrócić zamówiony towar?
Zwrot może być dokonany tylko wtedy, gdy towar nie był używany, zniszczony lub uszkodzony. Dotyczy to także oryginalnych opakowań. Zwracany towar musi być ponadto czysty i pozbawiony zapachu (np. perfum) oraz być zaopatrzony we wszystkie metki, dodatkowe akcesoria jeśli są załączone do danego towaru (np. zapasowe ramiączka, poduszki w biustonoszach) i dowód sprzedaży.
Jeśli odsyłany towar zostanie niedbale odesłany i ulegnie zniszczeniu zastrzegamy sobie prawo do adekwatnego do stanu - pomniejszenia jego wartości. Wysyłane towary bardzo dokładnie oglądamy i bezpiecznie pakujemy w dodatkowe, sztywne pudełka mające zapobiec zniszczeniu towaru i opakowania w jakim się znajduje.
Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
EMARAM sp. j.
ul. Gen. Andersa 38 lok. 604/605
15-113 Białystok
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu oraz specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu znajdującym się na odwrocie specyfikacji.
Pieniądze za otrzymany towar zwracane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez nas przesyłki.
Artykuły pończosznicze przyjmujemy celem zwrotu jedynie z wadami fabrycznymi.
Towar, którego zwrot nie zostanie uznany (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.
W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą. Sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób oferowany przez sklep) nie później niż 14 dni od dnia, w którym sklep został poinformowany o prawie odstąpienia od umowy przez Kupującego.
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Pieniądze możesz otrzymać przekazem pocztowym (w tym przypadku od kwoty, którą Ci zwrócimy potrącona zostanie kwota przekazu pocztowego obliczona na podstawie aktualnego cennika przekazów pieniężnych Poczty Polskiej) lub przelewem na wskazany przez Ciebie rachunek.
Czy można wymienić towar?
TAK, można wymienić towar. W przypadku wymiany bielizny należy złożyć zamówienie na stronie www.garderoba.pl zaznaczając w komentarzu, że będzie to wymiana bielizny. Przyspieszy to czas realizacji.
Zapakowane produkty należy odesłać na adres:
EMARAM sp. j.
ul. Gen. Andersa 38 lok. 604/605
15-113 Białystok
Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem.
Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci specyfikacji zamówienia otrzymanego z towarem z wypełnionym formularzem wymiany/zwrotu znajdującym się na odwrocie specyfikacji.
Jeżeli wartość zamówienia wymiennego przekracza wartość odesłanych produktów wraz z kosztami wysyłki Dział Obsługi Klienta poinformuje o wysokości dopłaty.
W przypadku wymiany towaru zakupionego przez Konsumenta sklep wylicza różnicę między jednostkowymi kosztami wysyłki zamówienia, które zostało dokonane pierwotnie, a kosztami wysyłki nowo zamówionych towarów.
Prosimy o staranne pakowanie zwracanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe, obuwie należy odsyłać w twardym kartonie. Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi/wymianie.
Wymiana artykułów pończoszniczych możliwa jest pod warunkiem odesłania towaru w oryginalnym nierozpieczętowanym opakowaniu.
Towar, którego wymiana nie zostanie uznana (odesłany po wymaganym terminie, nie zawierający dowodu zakupu, bez metek lub pudełka, zabrudzony, uszkodzony), będzie odesłany na koszt Konsumenta.
Koszty odesłania towaru ponosi Konsument.
Jak postępować jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. W razie reklamacji proszę pobrać plik ZGLOSZENIA REKLAMACYJNEGO (w formacie MS Word lub PDF ) w formacie MS Word. Zgłoszenie należy wydrukować i wypełnić zgodnie z opisami. Wypełnione zgłoszenie proszę dołączyć do reklamowanego produktu wraz z otrzymanym rachunkiem.
Jeżeli się zdarzy, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne (dotyczy towarów jeszcze nie noszonych), odeślij go z powrotem jak najszybciej na nasz adres zwykłą pocztą. Dołącz otrzymany wraz z przesyłką rachunek z wypełnioną częścią "zwrot". Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania danego asortymentu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrot pieniędzy.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela.
Koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia przez Garderoba.pl pokrywa sprzedawca.
UWAGA:sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby!
Gdzie mogę odesłać zwracany towar?
Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres:
EMARAM sp. j.
ul. Gen. Andersa 38 lok. 604/605
15-113 Białystok