Strona główna
NOWOŚCI   |   WYPRZEDAŻE   |   BESTSELLERY   |   KONTAKT   |   DLA DOROSŁYCH   |   NA PREZENT   |   DLA DZIECI
cofnij

ABC ZAMÓWIEŃ

Szczegółowy mini przewodnik po sklepie Garderoba.pl znajdziesz tutaj.

CENY

Czy cena wyświetlana przy danym artykule uwzględnia opłatę za wysyłkę?

Nie uwzględnia. Cena wyświetlana obok towaru określa wartość danego towaru. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia. Należy jednak pamiętać, że im wyższa wartość zamówienia, tym niższa opłata. Szczegółowa tabela opłat za przesyłkę znajduje się tutaj.

Czy ceny zawierają podatek VAT?

Ceny wyświetlane obok towaru są cenami brutto, a więc uwzględniają wielkość podatku VAT

TOWAR NIEDOSTĘPNY

Po złożeniu zamówienia dostałem informację, że zamówiony model jest niedostępny. Co to oznacza?

Oferta towarów znajdujących się na naszych wirtualnych półkach powstaje w dużej mierze na podstawie danych od współpracujących z nami dostawców. Stale uwiarygodniamy, uaktualniamy listę towarów dostępnych. Niestety może się zdarzyć, że artykuł, który uznany był przez nas jako dostępny "wypadł" z oferty dostawcy (o czym nie zdążono nas poinformować). Stąd nasza zmiana w pierwotnym zamówieniu klienta. O zmianach w złożonym zamówieniu zawsze informujemy mail'em prosząc o akceptację zamówienia bez brakujących artykułów.

POTWIERDZANIE ZAMÓWIENIA

Dlaczego muszę potwierdzać zamówienie?

Potwierdzenie zamówienia pozwala na ostateczne zaakceptowanie złożenia zamówienia przez zamawiającego. Wiadomość wysyłana do ciebie z prośbą o potwierdzenie zamówienia jest generowana automatycznie, więc jeśli masz jakieś uwagi nie używaj funkcji odpowiedz (reply to), ale napisz do nas na adres modna@garderoba.pl

CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Jak długo muszę czekać na zamówione towary?

Pamiętaj: czas otrzymania towaru przez klienta to czas w jakim towar może zostać przygotowany do wysyłki + czas dostawy (od 1-7 dni roboczych)

Skąd dowiem się w jakim czasie zamawiany przeze mnie towar jest dostępny?

Przy każdym artykule wyświetlany jest czas w jakim towar może być przygotowany do przesyłki. Aby określić czas po jakim przesyłka znajdzie się w rękach adresata, należy do czasu w jakim towar może być przygotowany do wysyłki, dodać czas potrzebny na dostarczenie przesyłki.

Czy mogę sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?

O stanie realizacji zamówienia informujemy wysyłając do Ciebie e-mail z informacją, że zamówienie zostało wysłane. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat stanu realizacji Twojego zamówienia napisz do nas na adres modna@garderoba.pl

ZMIANY W ZAMÓWIENIACH

Czy możliwe jest połączenie dwóch kolejno złożonych zamówień?

Jeśli pierwsze zamówienie jeszcze nie zostało wysłane w momencie złożenia kolejnego i otrzymamy informację z prośbą o połączenie obu zamówień, na życzenie klienta przesyłamy obydwa zamówienia w jednej paczce (pobieramy opłatę pocztową tylko za jedną przesyłkę). Należy jednak pamiętać, że czas oczekiwania wydłuży się i przesyłka zostanie wysłana dopiero w momencie skompletowania drugiego zamówienia.

Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jeszcze jego zmiana?

Na prośbę klienta, przekazaną e-mailem, możemy dokonać zmian w złożonym zamówieniu - oczywiście jeśli zamówienie nie zostało już przez nas zrealizowane i wysłane.

Możliwość ta nie obejmuje zamówień płatnych kartą kredytową, przy których dokonywa była autoryzacja on-line. Przy tej opcji nie mamy możliwości zmiany kwoty, na którą dokonywana była autoryzacja, nie przechowujemy, a nawet nie poznajemy numeru karty kredytowej (klient wpisuje dane karty bezpośrednio na serwerze firmy eCARD) co uniemożliwia dokonywanie jakichkolwiek zmian w zamówieniu.

ZAMÓWIENIA MIĘDZYNARODOWE

Czy mogę zamówić towar z wysyłką za granicę?

Tak, od pewnego czasu obsługujemy wysyłki zagraniczne.

cofnij

 
wszelkie prawa zastrzeżone - garderoba.pl  Epro sklepy internetowe
[ Kontakt | Pomoc | Zwroty i wymiana | Koszty wysyłki | Tabela rozmiarów | Opakowanie ozdobne | Poleć nas znajomym | Koszyk ]

Akceptujemy:

Copyright © Garderoba.pl